بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

آلکنو: توصیه‌ای برای سعید معروف ندارم | معرفی جوانان به تیم ملی والیبال کار بزرگ ما بود

  • کد خبر: ۷۷۴۱۰
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
آلکنو: توصیه‌ای برای سعید معروف ندارم | معرفی جوانان به تیم ملی والیبال کار بزرگ ما بود
آلکنو در کنفرانس خبری آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال گفت: معروف حتما صلاح دیده است که خداحافظی کند. من هم متاسف شدم، ولی آینده کاری معروف به خودش مربوط است. به او توصیه‌ای نمی‌کنم که همچنان ادامه بدهد یا خیر، چرا که این تصمیم شخصی او است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، کنفرانس خبری آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال به صورت آنلاین و البته با حضور خبرنگاران در محل فدراسیون والیبال برگزار و به ارزیابی عملکرد تیم ملی والیبال پرداخته شد.

ولادیمیر آلکنو امروز خود درباره دلایل نوسان تیم ملی در میدان المپیک که شروع قدرتمندی در اولین مسابقه داشتیم و موفق به شکست لهستان شدیم، اما پس از آن سه شکست را تجربه کردیم، گفت: ارزیابی من این است که عملکردی منفی در المپیک داشتیم، اما اگر بازی به بازی نگاه کنیم از نظر روحی و روانی مقابل لهستان شرایط ایده‌آل داشتیم. در مقابل ونزوئلا یک سر و گردن بالاتر بودیم، مقابل کانادا حریف اجازه بازی به ما نداد. به همین خاطر بد بازی کردیم و روز خوب آن‌ها بود. اما بدترین نتیجه ما با ژاپن بود که می‌توانستیم پیروز میدان شویم، اما این اتفاق نیفتاد.


کسی چوب لای چرخ من نگذاشت

او درحالی مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد که در تشریح عوامل موثر در نتایجی که برای تیم ملی ایران رقم خورد گفت: در تمام نشست‌های خبری که تاکنون انجام شده همواره این تصور وجود داشت که کسی چوب لای چرخ من گذاشته، اما این‌طور نبود. فدراسیون تمام نیاز‌های ما را فراهم کرد. ولی باید این موضوع را در نظر بگیریم که ۵۰ درصد تیم من جوان بودند. ۵۰ درصد جوانان اکثرا در لیگ ایران بازی می‌کردند. در حال حاضر آمار و ارقام همه حرف‌ها را می‌زند. اگر لیگ روسیه، لهستان، برزیل و... را با لیگ ایران مقایسه کنیم، متوجه می‌شوید که ۷۰ درصد سرویس‌ها در ایران موجی زده می‌شود. به این ترتیب با سرویس‌های قوی کسانی که از لیگ‌های دیگر می‌آیند ما به مشکل می‌خوردیم.


معرفی جوانان به تیم ملی کار بزرگ ما بود

ایران در جام ملت‌ها نتیجه خوبی نگرفت و در المپیک هم به آن‌چه می‌خواست نرسید. آلکنو در پاسخ به این که آیا انتظار رفتن به جمع ۴ تیم برتر انتظار بی‌جایی برای والیبال ایران در المپیک بود، گفت: اگر فکر می‌کنید تنها ثمره من در ایران، حضورم در چهارمین المپیک بوده، نظر شماست و می‌پذیریم. اما اگر بخواهیم با دید کارشناسانه نگاه کنیم، جوانان زیادی که آینده والیبال ایران هستند به تیم ملی اضافه شده‌اند و از این نظر ما کار بزرگی کردیم. تنها موضوع، عدم صعود ما از مرحله گروهی المپیک آن هم به خاطر یک بازی بود. رقیب مستقیم ما ژاپن بود که از نظر فنی و همه چیز تقریبا با ما هم سطح بود. ما باید این رقیب را می‌بردیم.

 

او در واکنش به حاشیه‌هایی که قبل از المپیک ایجاد شده بود هم گفت: درباره حاشیه‌ها صحبت نمی‌کنم، چون دیگر به روسیه رفته‌ام و حاشیه‌ها هم در ایران مانده. پس به این سوال پاسخ نمی‌دهم.


فکر کردم معروف به سرویس بهداشتی رفته است

آلکنو درباره صحنه خبرساز سعید معروف در بازی ایران و ژاپن گفت: در رابطه با معروف صحنه‌ای که همه دیدند، قضاوت دوربین‌های تلویزیونی بود. من فکر کردم شاید معروف به سرویس بهداشتی رفته است. فشار بازی بسیار بالا بود، تمام سعی معروف کمک به تیم بود. حالت روحی معروف در رختکن را برای دشمنم هم آرزو نمی‌کنم.

 

آلکنو سپس با اشاره به خداحافظی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از بازی‌های ملی گفت: معروف حتما صلاح دیده است که خداحافظی کند. من هم متاسف شدم، ولی آینده کاری معروف به خودش مربوط است. به او توصیه‌ای نمی‌کنم که همچنان ادامه بدهد یا خیر، چرا که این تصمیم شخصی او است.

 

آرزوی موفقیت آلکنو برای بهروز عطایی

ولادیمیر آلکنو در واکنش به انتخاب بهروز عطایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: برای بهروز عطایی سرمربی جدید تیم ملی ایران از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم سهم کوچکی که ایفا کردم و به بازیکنان جوان فرصت دادم که میدانی به بزرگی المپیک را تجربه کنند، به کمک مربی جدید تیم ملی ایران در آینده بیاید.


تمجید آلکنو از رضا تندروان و خباز

آلکنو در تمجید از عملکرد رضا تندروان دستیار ایرانی خود در تیم ملی گفت: رضا تندروان کمک من بود و می‌توانم بگویم از نظر توانایی و دانش فنی هیچ چیزی از مربیانی که تاکنون با آن‌ها کار کردم، کم نداشت. در رابطه با او باید بگویم توانایی و دانش بالایی دارد. ضمن این که او به عنوان یک مربی صدای خوبی دارد که می‌تواند در انتقال دانش فنی‌اش به بازیکنان، نقش بزرگی ایفا کند. او در آینده می‌تواند به یک مربی درجه یک تبدیل شود. در رابطه با مهدی خباز مربی بدنساز باید بگویم کمتر مربی با این دانش و پشتکار دیدم. همه عوامل را برای حضور در تیم‌های اروپایی دارد. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که به آن برسد. فکر می‌کنم همه مربیان ایرانی شانس‌هایی برای رسیدن به آن درجه‌ای که می‌خواهند را دارند.

 

در حاشیه

برگزارکنندگان کنفرانس خبری آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال با توجه به تعداد معدود دعوت شدگان رسمی، اتاق رئیس فدراسیون را برای اینکار انتخاب کردند، اما هنگامی که هنوز دقایقی به شروع نمانده بود، با حضور سرزده و بی دعوت مهمانان ناخوانده شرایط به شکلی پیش رفت که امکان حضور همه خبرنگاران میسر نشد.
در این بین خیلی از خبرنگاران رسمی والیبال دعوت شده به نشست، برای رعایت حال دیگران حضور در حیاط فدراسیون را به گپ و گفت با یکدیگر ترجیح دادند تا مبادا کسی در این میان خدای ناکرده آسیب ببیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->